Voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn in volle gang! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn in volle gang!

Door: Jo

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

04 Augustus 2014 | Nederland, Apeldoorn

Zijn aan het aftellen en dus druk bezig met de laatste voorbereidingen.
Laatste overnachtingen op Java> Jember geboekt, treintickets en dit blog aangemaakt, om met name de opa's en oma's op de hoogte te kunnen houden tijdens onze reis, want bellen zal niet altijd even makkelijk zijn, alleen al vanwege het tijdsverschil....

Deze blz. is dus eigenlijk een test, om te zien of het werkt.
Mocht je hier bericht van hebben ontvangen en niet op de hoogte willen zijn van onze dagelijkse beslommeringen aan de overkant van de oceaan, meld dit dan, dan haal ik je van de lijst af en vertellen we in September wel onze ervaringen.

• 06 Augustus 2014 - 19:27

Jane:

Test

• 11 Augustus 2014 - 18:57

Loutet:

Hallo liefies hoop dat jullie een voorspoedige reis hebben. (Test maar niet minder gemeend)