Dagje strand - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Dagje strand - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Dagje strand

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

13 Augustus 2014 | Indonesië, Legian

Het hotel dat ons werd aangeboden voor de eerste nacht nadat bleek dat onze kamers dubbel geboekt waren, bleek heerlijke kamers te hebben met kingsize bedden en airco. Dat er geen bar en zwembad was maakte ons niets uit, hadden de buik al gevuld in ons " eigen" restaurantje en hadden nog maar 2 wensen: douchen en slapen, heel lang! Dat is goed gelukt, herboren begonnen we aan onze eerste dag. Spullen naar het hotel gebracht en met de shutle naar het strand. Eerst maar een stop gemaakt in een gezellig restaurantje , lekker gegeten en rest v.d dag op strand doorgebracht. Hoge golven zorgden voor veel vertier, Joost heeft nog 2 kids gered die allang niet meer konden staan en om hulp riepen. Als een echte Baywatch droeg hij ze , onder iedere oksel 1, weer naar de kant. Ja, we doen voorzichtig, zijn ons bewust dat dit een oceaan is, maar wat is dit leuk!
S' avonds lekker op het strand gegeten, om vervolgens op zoek te gaan naareen taxi die ons weer terug kon brengen naar het hotel. Je blijft je verbazen over het verkeer, veel brommers auto's en taxi's die elkaar allemaal de pas afsnijden. Een ding is zeker, wij gaan hier geen auto huren! Nog even gezwommen en nu lekker relaxen en plannen maken voor morgen . Later! Oh ja, voor wie gereageerd heeft, melding is voor ons te lezen dus het werkt!

• 13 Augustus 2014 - 16:46

Jane Zwier:

Wat heerlijk wij genieten met jullie mee.
    pa enma zwier

• 13 Augustus 2014 - 17:09

Kitty Does:

Alle vakantieherinneringen van vorig jaar komen weer boven. Het verkeer daar blijf je je drie weken over verbazen. Ongelofelijk hè. Ik zou het ook zeker niet aanraden om daar zelf te gaan rijden. Leuk om iedere dag even een kort verslagje van jullie belevenissen te lezen.
    Groetjes uit Voorhout

• 13 Augustus 2014 - 22:09

Emile:

Hallo Jolanda en Co,

Geweldig om jullie zo te kunnen volgen.
    Liefs Vera en Emile

• 15 Augustus 2014 - 12:18

Oma En Opa De Wild:

goeie avond familie Zwier, héél leuk om de verslagen te lezen !
    pa en ma weten nu ook hoe het werkt en ze gaan jullie beslist volgen.
    weltrusten voor straks maar eerst eet smakelijk, veel plezier met elkaar.
    liefs van oma&opa&Wilma