Reisplannen gewijzigd - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Reisplannen gewijzigd - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Reisplannen gewijzigd

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

18 Augustus 2014 | Indonesië, Pemuteran

Eigenlijk zouden we vandaag met de trein naar Probolinggo gaan , maar aangezien een tweetal met wat maagklachten liepen , durfden we dit niet aan omdat we nog geen hotel hadden geboekt, en omdat de dag erna een hele lange reisdag zou gaan worden . In onderling overleg besloten om dit niet te gaan doen. Dus treintickets gekocht voor de trein terug naar Bangyuwangi om de boot naar Bali te pakken. Deze keer zat ik te slapen maar dat had ik even nodig en als jeliever niet naar de wc gaat in de trein dan kan je maar beter gaan slapen. Na een kleine 3 uur weer op de boot gestapt.Deze keer was er geen bovendek en zaten we tussen kretek rokende mensen met hele harde muziek op de achtergrond nou ja zeg maar voorgrond... s hril contrast met de heenreis deze week.Met de taxi naar het hotel waar we 1 dag te vroeg waren maar ze hadden nog 1 kamer waar we met zijn vijfen in konden, maar wel met zwembad nou daar hadden we geen probleem mee. Dus zwemmen en slapen, op naar morgen.

• 19 Augustus 2014 - 16:33

Kitty Does:

Geniet lekker op Bali. Het weer is daar vast en zeker beter dan hier. Het lijkt wel herfst met 16 graden en veel regen en wind. Ik verlang ook weer naar Bali :-)

Veel plezier en we kijken nu al weer uit naar het volgende verslag. Jullie maken toch wel foto's???

Groetjes uit Voorhout

• 19 Augustus 2014 - 16:50

Jane:

Lieve Jo

wat sneu voor jullie maar het is niet anders. Genieten doen jullie toch. En geniet maar van het warme weer
    want hier is het 16 graden. Wij hebben de truien maar aangedaan.
    liefs opa en oma Zwier

• 19 Augustus 2014 - 17:02

Louret :

Lieve allen,

Wat een rit. Zie en hoor het al helemaal voor me. Zijnde buikklachten weer over? Geniet vooral van het heerlijke weer. Hier lijkt het herfst.

Veel liefs en nog veel plezier!

• 20 Augustus 2014 - 00:36

Emile:

Zo zie je maar dat elk nadeel ook z'n voordeel heb...
    Ik ga niet over het weer beginnen maar daarvoor
    hoef je niet thuis te komen.
    Genieten allemaal en probeer niet teveel faxjes te krijgen.
    Liefs Vera en Emile

• 20 Augustus 2014 - 22:46

Opa En Oma De Wild:

Beste allemaal.

Buikklachten over?of zijn de nu de andere aan de beurt ?.Wij kunnen ons voorstellen dat je dan liever in het hotel op Balie zit.Vandaag 20 aug: zit het weer in de lift,veel zon ,zwakke wind ,en droog ,maar wel fris,lange broeken weer!!Ik ben lekker in de tuin bezig geweest .( opa ) Verder gaat hier alles zo zijn gangetje,onze buren keerden vandaag ook terug van een natte en koude vakantie in Gaassterland.
    Ik heb drie keer gereageerd ,maar kan het nergens terug vinden,maar jullie weten dat het niet mijn hobby
    is.Maar nu ga ik het anders doen,wie weet .

Groetjes opa en oma,uit leusden.