Sjaakie en de chocoladefabriek - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Sjaakie en de chocoladefabriek - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Sjaakie en de chocoladefabriek

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

24 Augustus 2014 | Indonesië, Candidasa

Vandaag een uitstapje gemaakt naar een chocoladefabriek.via een smal weggetje kwamen we uit op een stukje kust dat alleen al de moeite waard was van het bezoekje. Prachtige wilde kust met in de verte surfsrs die op hun golf lagen te wachten, wat een lefgozers! Mooi schouwspel om te zien. De fabriek bleek niet meer dan een klein geboiw, helemaal met bamboe aangekleed( buitenkant) beetje sprookjes achtig. Na een zeer korte uitleg, allemaal aan de chocolademelk gegaan die achteraf duurder bleek te zijn dan een biertje, tja, dat hadden we natuurlijk kunnen weten. Hierna hebben we ons af laten zetten op het Pasir Puthi, oftewel het witte strand. Lekker rustig stukje bali lekkere golven dus zwemmen mef die hap. Was nog heel even spannend toen er bij een v.d tentjes ineens vlammen uit het rieten dak kwamen . De eigenaar kwam met gasflessen het strand opgerent, dus iedereen maakte zich op voor een knal. Maar die kwam gelukkig niet, vlammen werden snel gedoofd en iedereen nam snel zijn positie weer in. Chris en ik hebben ons heerlijk laten masseren. Geweldig. De avond weer bijGary ddoorgebracht.

• 26 Augustus 2014 - 19:57

Opa En Oma De Wild :

Vanavond (na telefoontje van Jolanda ) komen zuster cor en henk op de koffie.
    Het is hier nog steeds herfst en erg nat.Voor jullie begint het op te schieten,zaterdag hopelijk weer in goede gezondheid terug in Apeldoorn.Met een hoop prettige herrinneringen aan jullie vakantie.
    De koffie drikers zijn inmiddels geariveerd ,dus toedeloe !!!!!!!!!

groetjes pa en ma .