Siberian Ghamster - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Siberian Ghamster - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Siberian Ghamster

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

02 Juni 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag een lekker relax dagje ervan gemaakt. Terwijl vannacht het water nog met bakken de lucht uit kwam, scheen vanmorgen de zon en gelukkig was er ook bewolking. Prima weertje om Chiang Mai te verkennen. Het was de bedoeling om een deel van een wandeling uit de gids van National Geographic te lopen, maar die hebben we ietwat aangepast. Niet alles gelopen dat werd ons net iets te dol. De hele dag was ik in de veronderstelling dat we de Wat Phra Sing ( tempel) uit de 14e eeuw hadden bez ocht, maar terwijl ik dit schrijf blijkt dat we naar een hele andere zijn geweest. En we hadden er ons nog wel naar toe laten rijden... Nou ja, er zijn ook maar iets van 100 tempels hier.....ik kan mij voorstellen dat je zelfs als Thai ze ook wel eens met elkaar verwisseld.Hierna naar de Warawotmarkt geweest, een gezellig, rommelige soort van markt zoals jeze in Azie ziet. S' avonds gegeten in de oude stad. Onderweg zagen we wat bewegen aan de oever van de rivier, het bleek een rat en hij was niet alleen. Ik had dit nog nooit gezien. Vuilniszakken die bewogen en waar van alles uitliep....Drie meter verderop zaten twee mannen gezellig in het gras met een drankje en een hapje. Moet kunnen. Wij hebben een flink stuk verderop overigens heerlijk gegeten. Nu op tijd slapen. Morgen een dag met de olifanten. Heel benieuwd hoe dat zal zijn. En toen kwam er een olifant met een lange slurf en die blies dit verhaal uit....flauw he, maar dat word je vanzelf als je een stuk opnieuw moet typen ( op je telefoon...) omdat er iets niet goed ging en je alles kwijt bent...

• 02 Juni 2016 - 18:57

Jane Zwier:

Lekker slapen en morgen gezond weer op