Terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Terug in Bangkok

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

11 Juni 2016 | Thailand, Bangkok

Nadat we gisteren nog een hele hete dag beleefd hebben op het strand, moesten we vandaag vele kilometers overbruggen om weer in Bangkok aan te komen alwaar wij in de nacht van zondag op maandag zullen vertrekken richting Dusseldorf. Dus in een busje, boot, bus, vliegtuig, bus, skytrain gestapt om vervolgens om 16.00 uur in het hotel aan te komen. , s' avonds richting winkelcentrum gegaan. Wat een stad is dit toch, wat een mensen, verkeer raast hier 24 uur per dag doorheen. Ik zou er niet willen wonen maarhet heeft wel wat. Aan het begin vd reis zaten we midden in Chinatown,vandaag zaten we in een heel ander gedeelte en de verschillenzijn groot. Leuk om beide kanten gezien te hebben, maar ook fijn dat we aan deze kant eindigen. Morgen nog een paar laatste dingen bekijken, en dan aan het eind vd avond richting luchthaven.weet niet of het er nog van komt om nog een keer in te loggen, anders tot gauw!
Jammer dat het er op zit maar we hebben genoten! Ook wel weer fijn om.naar huis te gaan.
Groet Chris, Jolanda, Rianne en Bram

• 11 Juni 2016 - 18:36

Jane Zwier:

Wat een leuke vacantie hebben jullie. Ik heb genoten van de verslagen, maarook leuk als jullie weer in Apeldoorn zijn, wij wensen jullie een goede reis en thuiskomst. Xx

• 11 Juni 2016 - 18:46

Emile:

Lieve Jo en Co,

Wat heerlijkbij met jullie zo mes te reizen.
    Dank je.
    Hele goede terugreis en een dikke kus van ons!!
    Liefs,
    Vera en Emile en co.

• 11 Juni 2016 - 21:31

Damaris:

Wat een geweldige trip mensen, echt super! Dank voor het 'meereizen' Jo. Geniet nog even van jullie laatste dag morgen en tot volgende week. Dikke kus van ons allemaal. Liefs, Damaris

• 12 Juni 2016 - 09:31

Louret:

Heerlijk om op vakantie te zijn in Thailand, maar gewoon in Apeldoorn te zijn. Bedankt voor de leuke verslagen.
    Een hele goede en veilige terugreis gewenst.
    Veel liefs, Ben en Louret