Finding Nemo - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Finding Nemo - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Finding Nemo

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

19 Augustus 2014 | Indonesië, Pemuteran

Ten eerste voor onze trouwe volgers, vervelend dat het bij juliie al herfst is... Hier is het zoals verwacht al is het op Bali minder bewolkt dan op Java ook al was het daar ook erg warm en de lucht was wat bedompfsr vanwege het verkeer en het ontbreken van zeebriesje . Maar ons hoor je niet klagen.
Voor Kitty en wie op fofto's wacht; ik heb mijn camsda steeds standby maar maak eigenlijk geen foto' s met mobiel en het kost me teveel ongezellige internet tijd om de foto s van mijn camera naar deze site te verplaatsen xus die houden jullie tegoed ok? Typfouten corrigeer ik zoveel mogelijk maar ik heb te xikke vingers of een te klein toetsenbordje op mobiel in ons huisje hier waar we drie dagen zitten hebben we geen internet dus het moet in het restaurant voor het eten komt . Afijn, vandaag een dagje strand gedaan om onze witte lijven wat kleur te geven. Beetje snorkelen en vlak bij het stran d heb je koraal wat ze nieuw aan hst aanleggen zijn sinds 1991. Resultaat mag er zijn. Zoveel vissen om te zien groot klein geweldig.
S' avonds maar weer gegeten we krijgen het geld gewoon niet op: bir bintang besar 35.000 - eur 2,06 , cola , 0,50 euries en laat dat nou net het advies zijn om te drinken als je aan de d....ne bent....dus de hele dag aan de cola overdag gaat het goed maar emile s' avonds gaat hier de fax áan.....
Maar voelen on s niet slap geen buikpijn dus so far so good.
De avond in het restaurant afgesloten met een stevige toup partij. LATER!

  • 20 Augustus 2014 - 14:56

    Vera Burke :

    Lieve allemaal,

    Wat mooi om te lezen dat jullie het zo fijn hebben!
    Erg bijzonder om dit met jullie gezin te ondernemen. We genieten een beetje mee door
    de leuke reisverslagen.
    Vandaag zijn we in ondertrouw gegaan en heb ik mijn

  • 20 Augustus 2014 - 15:09

    Vera Burke :

    Oeps... Er ging iets fout geloof ik.
    .. Vandaag heb ik mijn

  • 20 Augustus 2014 - 15:16

    Vera Burke :

    Arggg, ik weet wat er fout gaat, de emoticons doen t niet!

    Mijn trouwjurk heb ik dus vandaag opgehaald!
    (lees een smiley) Het eten, de drank en de DJ zijn ook geregeld,
    dus we zijn er bijna helemaal klaar voor!

    Prachtige foto's foto's inmiddels gezien van jullie.
    Geniet lekker van alle mooie dingen daar en van elkaar!
    Liefs Emile & Vera xxx

  • 20 Augustus 2014 - 23:35

    Louret:

    Geloof dat Vera ietsiepietsie last heeft van trouwstress maar dat terzijde. Heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten en wat een prachtige foto's van Joost en Rianne op FB. Have fun
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Pemuteran

Jolanda

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 5643

Voorgaande reizen:

03 Juli 2019 - 28 Juli 2019

Roadtrip Italie

27 Mei 2016 - 13 Juni 2016

4 Zwieren op reis

11 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Zomer 2014: Bali en Java

Landen bezocht: