En nog maar een dagje strand... - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu En nog maar een dagje strand... - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

En nog maar een dagje strand...

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

14 Augustus 2014 | Indonesië, Legian

Tja, wat zal ik zeggen, heel veel verschil met gisteren was er vandaag niet, behalve dan ons ontbijt. Vandaag gekozen voor Breakfast Indonesian style, dus heerlijk aan de noedels of nasi goreng. En ja, de nasi goreng smaakte net als bij (o)ma Zwier, heerlijk dus, een goed begin van de dag.
Vervolgens ons met de shuttle bus bij een bank af laten zetten, want de cash voorraad was op. Heel even voelden we ons een millionair. Blijft even wennen die bedragen maar inmiddels weten we allemaal dat 1 eur 16000 roepia is. En dat een blikje coca cola hier tussen de 5000 en 10.000 roepia kost. Echt, het eten en drinken
Kost hier echt geen fluit en het smaakt allemaal heerlijk. Tot nu toe geen buikklachten, dus blijkbaar pikken we de juiste plaatsen om te eten uit.
Zoals gezegd, weer naar het strand van Legian geweest. Vandaag stond er veel wind, licht bewolkt, prima weer om op de plank de golven te trotseren. Na een kleine uitleg en droog oefenen op het strand ging het echte werk beginnen. En ik moet zeggen, dat was hard werken maar ik heb een aantal zwieren staand op een plank voorbij zien komen. Ik was bang dat ik mijn bikini broek zou kwijtraken , dus ik heb de foto's maar gemaakt , ook niet onbelangrijk. Hierna lekker gezond, gezwommen en vervolgens maar weer een restaurant uitgezocht en lekker gegeten, taxi genomen, eigenlijk voor een Stuk van niks, maar we durfden het niet aan om het kruispunt lopend over te steken, dat is niet te doen...Nu de spullen inpakken, morgen vertrekken we per auto naar het westen van Bali ,Gilimanuk,om de veerboot naar Java , Banyuangi te pakken. Zal een dag vol indrukken worden denk ik, heb er zin in. Ik zal proberen wat foto's toe te voegen, maar de meesten staan op mijn camera en ik zit nu op mijn mobiel te typen. Maar ik heb inmiddels ook wat met de mobiel gemaakt voor een kleine sfeerimpressie! Groet, Jo en fam.

  • 14 Augustus 2014 - 16:33

    Louret:

    Lieve Jo,

    Wat ontzettend leuk om elke dag weer een verslag van jullie vakantie te lezen. Door de wijze waarop jij schrijft heb ik een klein beetje het gevoel dat ik erbij ben. Wat is die Joost een bikkel ze. Zag het al helemaal voor me onze baywatch.

    Een hele goede reis gewenst voor morgen. XXX Lou

  • 14 Augustus 2014 - 17:12

    Kitty:

    Lekker hoor. Iedere dag heerlijk eten voor weinig. Je staat er steeds weer versteld van. Geniet en we kijken uit naar het volgende verslag en de foto's.

    Groetjes uit Voorhout

  • 14 Augustus 2014 - 19:22

    Jane Zwier:

    Haai Rianne,

    Logeer bij oma dus vandaar kan ik je op deze manier bereiken .
    Ik hoop dat je het daar fijn hebt en ik hoop dat jullie met zijn allen genieten!
    Wordt lekker bruin!

    App me als je wifi hebt.
    Nog veel plezier en liefs aan iedereen!
    Xxxxxxxx Bodile

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Legian

Jolanda

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 5597

Voorgaande reizen:

03 Juli 2019 - 28 Juli 2019

Roadtrip Italie

27 Mei 2016 - 13 Juni 2016

4 Zwieren op reis

11 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Zomer 2014: Bali en Java

Landen bezocht: