Zit het er echt bijna op? - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Zit het er echt bijna op? - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Zit het er echt bijna op?

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

26 Augustus 2014 | Indonesië, Kuta

De dagen gaan ineens wel heel hard......moet nog even niet aan de terug weg denken......
Even zitten bedenken wat we nog willen zien en wanneer we dat willen doen. Conclusie: vanmorgen Kuta een beetje verkennen en s' middags naar het strand en zo gezegd zo gedaan. En ja daar valt niet zoveel van te vertellen was gewoon lekker/ leuk. Wat souveniers gekocht, Chris heeft zijn voeten laten schoonknabbelen door van die mini visjes, hele gekke ervaring. Voor morgen staat er nog een tochtje in de planning om 9 uur worden we opgehaald door een prive chauffeur die ons langs wat hotspots zal brengen . Ben benieuwd wat die dag ons nog gaat brengen. Hierna nog 1 dag lekker niets doen op het strand, beetje surfen, luieren etc. En dan zit het er al weer op helaas. Tijd om af te sluiten dus het is inmiddels al weer half twaalf, selamat tidur!

• 26 Augustus 2014 - 21:17

Jane Zwier:

Hallo allemaal
    wat jammer het was juist zo gezellig. Maar aan alles komt een einde.
    wij hebben hier al ander halve dag regen in Valkenburg, maar morgen komt de zon en gaan wij naar Luik.
    liefs opa en oma Zwier

• 26 Augustus 2014 - 21:45

Wilma:

ha ChriJoJoRiBra > je schrijft de belevenissen erg beeldend op zus > geen foto's gezien en toch een album gevoel gekregen > slechts één reactie van mij > wens jullie een ontspannen terugreis toe vrijdag/zaterdag > met al die herinneringen in je hoofd is het heerlijk vliegen > Wilma