Denpasar airport - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu Denpasar airport - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

Denpasar airport

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

29 Augustus 2014 | Indonesië, Kuta

Daar zitten we dan, na gisteren een lekker dagje strand , zit het er dan toch echt op vandaag. De ochtend rustig ingepakt en nog even gezwommen om ons na een laatste lunch naar het vliegveld in Denpassar te laten brengen. Bram heeft helaas ook last van zijn buik had gisteravond zelfs een beetje koorts maar het gaat gelukkig nu wel beter. Hopelijk kan hij veel slapen in het vliegtuig en blijft het hierbij. Inmiddels zijn we door de douane en begint het grote wachten, gevalletje van een lange adem. Het goede nieuws is dat de overstap in Abudabi deze keer minder lamg duurt dan op de heenreis, toen hebben we bijna 8 uur op het vliegveld rondgehangen..Nou ja , we zullen zien, je moet er iets voor over hebben. Ondertussen zit ik met een soort van weemoedig gevoel in mijn buik mijn wellicht laatste tekst in te typen over deze trip. Wat ben ik dankbaar dat we dit mijn zijn vijfjes hebben mogen/ kunnen doen! Het is een ervaring die we allemaal niet snel zullen vergeten, daar ben ik van overtuigd! See you soon!

  • 29 Augustus 2014 - 10:49

    Kitty Does:

    Wat hebben jullie het lekker en goed gehad en inderdaad wat een "rijkdom" dat jullie deze reis als gezin hebben mogen/kunnen maken. Dat gevoel hadden wij vorig jaar ook.
    Een hele goede terugreis gewenst en ja dat wachten neem je maar op de koop toe.

    Groetjes uit Voorhout




  • 29 Augustus 2014 - 13:51

    Jane Zwier:

    Lieve kinderen

    slamat djalan en een goede en rustige reis naar huis. Wij krijgen ook hier in Holland een warme nazomer.
    liefs opa en oma Zwier

  • 29 Augustus 2014 - 18:43

    Louret:

    Lieve Jo,

    Ook ik neem een beetje weemoedig afscheid van je reisverslagen. Wat heb ik er een plezier aan beleefd. Een hele goede terugreis gewenst en tot gauw.
    Liefs Louret xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Jolanda

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 5603

Voorgaande reizen:

03 Juli 2019 - 28 Juli 2019

Roadtrip Italie

27 Mei 2016 - 13 Juni 2016

4 Zwieren op reis

11 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Zomer 2014: Bali en Java

Landen bezocht: