We mogen weer! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu We mogen weer! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

We mogen weer!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

24 Mei 2016 | Nederland, Apeldoorn

Hallo allemaal,

Zoals jullie allemaal weten vertrekken wij eind van de week naar Thailand.
Tijdens onze reis naar Indonesie stonden de meesten van jullie op de mailinglijst waardoor jullie op de hoogte waren van ons reilen en zeilen. Ben zo vrij geweest om Joost, Mees en Rowan toe te voegen.
Mocht je het weer leuk vinden, dan hoef je nu niets te doen, mocht je mailbox vol genoeg zijn, meld je dan af, dan haal ik je van de mailinglijst, geen probleem.

Liefs, Jolanda

• 24 Mei 2016 - 10:11

Kitty Does :

Leuk om weer deelgenoot te zijn van jullie reis. Heel veel plezier en ga lekker genieten.

• 25 Mei 2016 - 23:21

Louret:

Ben weer benieuwd naar jullie verslagen. Een hele voorspoedige reis en fijne vakantie gewenst samen.