En.......nog maar een - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu En.......nog maar een - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jolanda Zwier - WaarBenJij.nu

En.......nog maar een

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

08 Juni 2016 | Thailand, Ko Samui

Het is nog steeds heet , dus.....Rest kan je zo invullen. De hele dag doorgebracht bij een strandtent iets verder op. De eigenaar bleek een nicht te zijn vd eigenaar van ons resort.Na het ontbijt bood ze aan om de ligbedden en parasol te gebruiken. Heel slim, want we verlieten het strand pas na vijfen en hebben er ook heerlijk gelunched en menig vers vruchtenshake gedronken. Maar met de Thaise prijzen is dat meer dan prima te doen. Leuk zaken gedaan met een verkoopster, gevolleybald ( goeie zet om die mee te nemen, in Bali misten we hem zo), boek gelezen, heerlijk.
Ook tickets geregeld voor een van onze laatste uitstapjes. Morgen met een boot naar het snorkelparadijs van Thailand., Koh Nangyuan en Kho Tao.
Ben heel benieuwd. Vroeg naar bed dus. De dagen gaan ineens heel hard hier, jammer, maar aan alles komt een eind. Dankbaar dat we dit hebben kunnen doen. Wordt vervolgd.

• 08 Juni 2016 - 19:02

Jane Zwier:

Chris en Jo de 7de juni was jullie trouwdag. Dat hebben jullie op zijn Taais gevierd.
    Nog van harte gefeliciteerd.

• 08 Juni 2016 - 22:05

Familie Does:

Wat gaan de dagen toch snel. Het einde is helaas al weer in zicht. Geniet nog even van het mooie weer, de mooie witte stranden en alle rust. Voor je het weet zitten jullie weer thuis te stressen of beide kids wel geslaagd zijn. :-)
    Ook namens ons van harte gefeliciteerd met jullie .. ste trouwdag.

Groetjes vanuit Voorhout